Elaboració d’un pla de màrqueting

Ref: 87926

Inici: 12/05/2025

Fi: 18/06/2025

60h

Presencial

dilluns, dimecres i dijous de 17:30 a 21:00 hores

87926

Requisits del curs

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

Perfil de l’estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
   •  Certificat de professionalitat de nivell 1
   •  Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
   •  Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent
   •  Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent
   •  Certificat de professionalitat de nivell 2
   •  Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà
   •  Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent
   •  Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
   •  Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
   •  Altres acreditacions/ titulacions: FCOV22 Comunicació en llengua castellana n2 o, en defecte d'això, superar una prova de comprensió lectora bàsica.

Objectius generals

Identificar, comparar i seleccionar mitjans, canals i eines digitals per a desenvolupar un pla de màrqueting digital.

Objectius específics

   •  Elaboració d'un pla de màrqueting

Contingut

87926

 Mòdul 1: Elaboració d'un pla de màrqueting. 60h
Anàlisi de les característiques de la comunicació digital i relació de mitjans digitals.
Identificació i discriminació entre els diferents tipus de canals digitals dirigits a promoure la venda en línia.
   •  Publicitat en línia en pantalla
   •  Vídeo
   •  Màrqueting mòbil
   •  Responsive Websites
   •  E-mail Màrqueting
   •  Màrqueting de xarxes socials
   •  Màrqueting d'afiliació.
Relació i anàlisi de les eines per a millorar els resultats de les accions de e-màrqueting.
   •  Eines de publicitat en línia
   •  Eines de distribució en línia
   •  Eines de procés de pagaments en línia
   •  Eines de servei al client en línia
   •  Creació de continguts
   •  Eines per a la publicitat en les xarxes socials
   •  Eines de correu electrònic
   •  Màrqueting de motors de cerca (SEM) com Google Adwords
   •  Eines d'optimització de motors de cerca (SEU)
Gestió de recursos disponibles per a la implementació de les activitats de e-màrqueting.
   •  Concepte del pressupost de màrqueting
   •  Etapes d'elaboració del pressupost
   •  Construcció del pressupost
   •  Característiques del pressupost
   •  Planificació pressupostària: la ràtio de conversió
   •  Programa de treball i estratègies d'anàlisis

Lloc

EFOSI
VIA Laietana 16
08003
Barcelona

Entitats col·laboradores


Valoració


Estudiants formats

195

Comparteix