Elaboració d’un pla de màrqueting

Lloc

EFOSI
VIA Laietana 16
08003
Barcelona

Estudiants formats

195

Valoració

Comparteix

Referència

87926
Aquest curs subvencionat d’elaboració d’un pla de màrqueting ensenya com crear i implementar estratègies de màrqueting eficients per aconseguir els objectius empresarials. Les persones participants aprendran a analitzar el mercat i la competència, establir objectius clars, identificar el públic objectiu i dissenyar estratègies de comunicació i promoció. En el curs també es treballa en la definició del pressupost i en la mesura de resultats per optimitzar les accions de màrqueting. L’objectiu és proporcionar les eines per desenvolupar un pla de màrqueting efectiu i adaptat a les necessitats de l’empresa. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
• Certificat de professionalitat de nivell 1
• Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
• Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent
• Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent
• Certificat de professionalitat de nivell 2
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà
• Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
• Altres acreditacions/ titulacions: FCOV22 Comunicació en llengua castellana n2 o, en defecte d'això, superar una prova de comprensió lectora bàsica.

Què aprendràs

Objectius generals

Identificar, comparar i seleccionar mitjans, canals i eines digitals per a desenvolupar un pla de màrqueting digital.

Objectius específics

• Elaboració d'un pla de màrqueting

Mòdul 1: Elaboració d'un pla de màrqueting. 60h

Anàlisi de les característiques de la comunicació digital i relació de mitjans digitals.
Identificació i discriminació entre els diferents tipus de canals digitals dirigits a promoure la venda en línia.
• Publicitat en línia en pantalla
• Vídeo
• Màrqueting mòbil
• Responsive Websites
• E-mail Màrqueting
• Màrqueting de xarxes socials
• Màrqueting d'afiliació.
Relació i anàlisi de les eines per a millorar els resultats de les accions de e-màrqueting.
• Eines de publicitat en línia
• Eines de distribució en línia
• Eines de procés de pagaments en línia
• Eines de servei al client en línia
• Creació de continguts
• Eines per a la publicitat en les xarxes socials
• Eines de correu electrònic
• Màrqueting de motors de cerca (SEM) com Google Adwords
• Eines d'optimització de motors de cerca (SEU)
Gestió de recursos disponibles per a la implementació de les activitats de e-màrqueting.
• Concepte del pressupost de màrqueting
• Etapes d'elaboració del pressupost
• Construcció del pressupost
• Característiques del pressupost
• Planificació pressupostària: la ràtio de conversió
• Programa de treball i estratègies d'anàlisis
Amb la realització d’aquest curs d’elaboració d’un pla de màrqueting, l’alumnat adquirirà les competències professionals necessàries i/o complementàries que li permetran desenvolupar-se de manera més eficient en ocupacions relacionades amb el màrqueting i la comunicació. Aquestes competències facilitaran l’accés a llocs de treball com:

• Responsable de màrqueting en empreses de diversos sectors
• Consultor/a de màrqueting per a petites empreses o autònoms
• Gestor/a de marca o coordinador/a de campanyes publicitàries
• Planificador/a estratègic en agències de publicitat
• Analista de mercat o expert/a en comunicació digital per ajudar a millorar la visibilitat i l’impacte de les marques

Entitats col·laboradores

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.