Màrqueting a cercadors: SEO, SEM i analítica Web

Estudiants formats

803

Valoració

Comparteix

Referència

87963
Aquest curs subvencionat proporcionarà a l’alumnat els coneixements necessaris per aplicar tècniques de SEO (optimització en motors de cerca) i SEM (màrqueting de motors de cerca), així com per analitzar el trànsit web i optimitzar-lo. S’aprèn com implementar estratègies per atraure més trànsit de qualitat i convertir les visites en clients, mentre es redueixen els costos publicitaris a llarg termini. Aquest curs és ideal per a qui vulgui millorar la visibilitat en línia del seu negoci i aconseguir resultats mesurables. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

En aquesta acció formativa no poden participar les persones treballadores al servei de l'administració pública.
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
• Títol de Batxiller o equivalent
• Títol de Tècnic Superior (FP Grau superior) o equivalent
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
• Certificat de professionalitat de nivell 3
• Títol de Grau o equivalent
• Títol de Postgrau (Màster) o equivalent

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per a participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.

Què aprendràs

Objectius generals

Dur a terme una analítica web adequada mitjançant la utilització de les eines de màrqueting en cercadors: SEO i SEM.

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.

Mòdul 1: Màrqueting en cercadors: SEO, SEM i analítica web. 45h


• Coneixement del funcionament dels cercadors
• Identificació dels principis SEO
• Implementació i explotació de les campanyes PPC
• Desenvolupament de Landing Page i Testing
• Anàlisi del nostre lloc web
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà competències en SEO, SEM i analítica web que li permetran desenvolupar-se professionalment en diversos àmbits, facilitant l’accés a llocs de treball com:

• Emprenedors/es que vulguin millorar la seva estratègia digital
• Especialistes en màrqueting digital
• Propietaris/àries de petites i mitjanes empreses (pimes)
• Professionals de les agències de publicitat
• Estudiants interessats en comunicació i màrqueting

Entitats col·laboradores

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.