TikTok per a empreses

Marqueting I Relacions Publiques

Lloc

INSTITUT ESTEVE TERRADES I ILLA
C BONAVISTA 70
08940
Cornellà de Llobregat

Valoració

Comparteix

Referència

90288
Aquest curs subvencionat dotarà l’alumnat de coneixements sobre la xarxa social TikTok i la seva aplicació al món laboral. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

Perfil de l´estudiant

No es requereixen acreditacions/titulacions. Això no obstant, s'han de posseir les habilitats de comunicació lingüística suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació.

Què aprendràs

Objectius generals

Identificar les característiques generals de TIK TOK i les millors estratègies publicitàries des de la perspectiva de negoci empresarial.

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs

Mòdul 1: TIK TOK per empreses. 12h


Identificació del Tik tok com a xarxa social
• Concepte de Tik tok
• Visió actual i ús del Tik tok: com navegar-hi i localitzar tiktokers i continguts
• Coneixement de l'algoritme de Tik tok
• Exemples i aplicacions pràctiques per a contingut viral
Descripció dels principis bàsics de Tik Tok com a eina de màrqueting
• Principis de la publicitat a Tik tok.
• Tik Tok com a eina de màrqueting.
Especificació dels continguts de la eina i usos.
• Definició de les dinàmiques de comunicació i tonalitat
• Procés de planificació estratègica per tenir visibilitat
• Identificació de l’editor de vídeos i consells
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà les competències professionals necessàries que li permetran desenvolupar-se de manera més eficient en aquelles ocupacions en les quals sigui necessari el coneixement d’aquesta xarxa social. Aquestes competències facilitaran l’accés a llocs de treball com:

• Responsable de màrqueting digital
• Community manager (gestor/a de comunitats)
• Especialista en contingut digital
• Influencer (influenciador/a) o col·laborador/a de marca
• Especialista en publicitat digital
• Coordinador/a de màrqueting d’influencers (influenciadors/es)
• Gestor/a de relacions públiques (PR)
• Especialista en estratègies de vídeo
• Creador/a de contingut
• Emprenedor/a o propietari/ària de negoci
• Especialista en creació de marca personal
• Gestor/a de campanyes publicitàries

Més informació

fppuerto.baixllobregat@ccoo.cat 934740733

dl,dm,dc,dj (9:30 a 14; 16 a 18) i dv (9:30 a 14)

Entitats col·laboradores

Fundació Paco Puerto
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.