WhatsApp Business per a millorar la comunicació amb els teus clients

Lloc
INSTITUT ESTEVE TERRADES I ILLA
C BONAVISTA 70
08940
Cornellà de Llobregat
Referència
90296Aquest curs subvencionat dotarà l’alumnat de coneixements que li permetran identificar les característiques generals de WhatsApp Business i conèixer les eines per automatitzar, organitzar i respondre ràpidament els missatges. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.
Requisits
El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Perfil de l´estudiant
No es requereixen acreditacions/titulacions. Això no obstant, s'han de posseir les habilitats de comunicació lingüística suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació.Què aprendràs
Objectius generals
Identificar les característiques generals de WhatsApp Business i conèixer les millors estratègies per a la nostre empresa.
Avaluació
• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs
Mòdul 1: WhatsApp Business per a millorar la comunicació amb els teus clients. 12h
Identificació de Whatsapp Business
• Concepte de Whatsapp Business i diferències amb WhatsApp
• Visió actual i ús del Whatsapp Business: implementació pas a pas
Especificació dels continguts de la eina i usos.
• Definició de les dinàmiques de missatges de benvinguda/ disponibilitat, respostes ràpides, etiquetes, llistes de difusió i auto responedors
• Identificació de la normativa sobre protecció de dades i comunicacions comercials.
Descripció dels principis bàsics del WhatsApp Business com a eina de màrqueting
• Principis de la difusió del canal de WhatsApp Business
• Procés d’inserció a una web d’un botó de WhatsApp
• Exemples d’ús per missatges comercials i per atenció al client
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà les competències professionals necessàries i/o complementàries que li permetran desenvolupar-se de manera més eficient en aquelles ocupacions en les quals sigui necessari el coneixement d’aquesta aplicació. Aquestes competències facilitaran l’accés a llocs de treball com:
• Responsable de màrqueting digital
• Community manager (gestor/a de comunitats)
• Especialista en servei al client
• Coordinador/a de comunicació corporativa
• Especialista en automació de màrqueting
• Gestor/a de relacions públiques (PR)
• Especialista en estratègies de comunicació
• Responsable de vendes
• Gestor/a de campanyes publicitàries
• Formador/a o coach (entrenador/a) empresarial
• Emprenedor/a o propietari/ària de negoci
• Especialista en atenció i suport al client/a digital
• Responsable de màrqueting digital
• Community manager (gestor/a de comunitats)
• Especialista en servei al client
• Coordinador/a de comunicació corporativa
• Especialista en automació de màrqueting
• Gestor/a de relacions públiques (PR)
• Especialista en estratègies de comunicació
• Responsable de vendes
• Gestor/a de campanyes publicitàries
• Formador/a o coach (entrenador/a) empresarial
• Emprenedor/a o propietari/ària de negoci
• Especialista en atenció i suport al client/a digital
Més informació
Entitats col·laboradores



