WhatsApp Business per a millorar la comunicació amb els teus clients

Marqueting I Relacions Publiques

Lloc

INSTITUT ESTEVE TERRADES I ILLA
C BONAVISTA 70
08940
Cornellà de Llobregat

Valoració

Comparteix

Referència

90296
Aquest curs subvencionat dotarà l’alumnat de coneixements que li permetran identificar les característiques generals de WhatsApp Business i conèixer les eines per automatitzar, organitzar i respondre ràpidament els missatges. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

Perfil de l´estudiant

No es requereixen acreditacions/titulacions. Això no obstant, s'han de posseir les habilitats de comunicació lingüística suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació.

Què aprendràs

Objectius generals

Identificar les característiques generals de WhatsApp Business i conèixer les millors estratègies per a la nostre empresa.

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs

Mòdul 1: WhatsApp Business per a millorar la comunicació amb els teus clients. 12h


Identificació de Whatsapp Business
• Concepte de Whatsapp Business i diferències amb WhatsApp
• Visió actual i ús del Whatsapp Business: implementació pas a pas
Especificació dels continguts de la eina i usos.
• Definició de les dinàmiques de missatges de benvinguda/ disponibilitat, respostes ràpides, etiquetes, llistes de difusió i auto responedors
• Identificació de la normativa sobre protecció de dades i comunicacions comercials.
Descripció dels principis bàsics del WhatsApp Business com a eina de màrqueting
• Principis de la difusió del canal de WhatsApp Business
• Procés d’inserció a una web d’un botó de WhatsApp
• Exemples d’ús per missatges comercials i per atenció al client
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà les competències professionals necessàries i/o complementàries que li permetran desenvolupar-se de manera més eficient en aquelles ocupacions en les quals sigui necessari el coneixement d’aquesta aplicació. Aquestes competències facilitaran l’accés a llocs de treball com:

• Responsable de màrqueting digital
• Community manager (gestor/a de comunitats)
• Especialista en servei al client
• Coordinador/a de comunicació corporativa
• Especialista en automació de màrqueting
• Gestor/a de relacions públiques (PR)
• Especialista en estratègies de comunicació
• Responsable de vendes
• Gestor/a de campanyes publicitàries
• Formador/a o coach (entrenador/a) empresarial
• Emprenedor/a o propietari/ària de negoci
• Especialista en atenció i suport al client/a digital

Més informació

fppuerto.baixllobregat@ccoo.cat 934740733

dl,dm,dc,dj (9:30 a 14; 16 a 18) i dv (9:30 a 14)

Entitats col·laboradores

Fundació Paco Puerto
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.