Organització de reunions virtuals

Lloc

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIO I TREBALL VILANOVA
C UNIÓ 81-87
08800
Vilanova i la Geltru

Comparteix

Referència

87692
Aquest curs subvencionat dotarà l’alumnat de coneixements sobre com planificar i dirigir reunions virtuals efectives i atractives. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
• Certificat de professionalitat nivell 1.
• Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
• Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
• Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
• Certificat de Professionalitat de nivell 2.
• Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.

Què aprendràs

Objectius generals

Planificar i dirigir reunions virtuals efectives i atractives, quan el desenvolupament de la seva activitat ho requereixi.

Objectius específics

• Distingir les principals característiques de la reunió virtual i els mitjans disponibles per planificar-los.
• Identificar els passos principals en la preparació d'una reunió virtual.
• Executar la planificació i el desenvolupament en una reunió virtual.

Avaluació

Prova teòrica-pràctica amb un dels següents formats depenent de l’habilitat interpersonal que s’estigui treballant: estudi i resolució d’un cas, simulació pràctica i exposició oral.

Mòdul 1: Aspectes que defineixen la reunió virtual

Descripció d'una reunió virtual
• Raó i moment per convocar una reunió
• Avantatges i inconvenients de les reunions virtuals
• Similituds i diferències entre les reunions virtuals i presencials
Planificació d'una reunió virtual
• Tipus de reunions virtuals
• Selecció del tipus de reunió adequada
• Plataformes per organitzar reunions virtuals
• Planificant la reunió

Mòdul 2: Preparació de la reunió virtual

Preparació de la reunió virtual
• Identificació dels assistents a una reunió
• Organització del desenvolupament d'una reunió
• Elaboració de presentacions digitals atractives
• Pautes per desenvolupar una presentació memorable

Mòdul 3: Gestió de la reunió virtual

Gestió d'una reunió virtual
• Tècniques per a reunions memorables
• Preparació del dia de la reunió
• Tècniques de comunicació persuasiva
• Identificació del comportament adequat a la situació
Planificació d'una reunió virtual
• Convocatòria d'una reunió virtual
• Aplicació dels coneixements
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà les competències professionals necessàries i/o complementàries que li permetran desenvolupar-se de manera més eficient en aquelles ocupacions en les quals sigui necessari tenir coneixements sobre la realització de reunions virtuals.

Certificat

Assistència i Aprofitament

Entitats col·laboradores

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.