Organització de reunions virtuals

Lloc

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIO I TREBALL VILANOVA
C UNIÓ 81-87
08800
Vilanova i la Geltru

Comparteix

Referència

87692
Aquest curs subvencionat dotarà l’alumnat de coneixements sobre com planificar i dirigir reunions virtuals efectives i atractives. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
• Certificat de professionalitat nivell 1.
• Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
• Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
• Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
• Certificat de Professionalitat de nivell 2.
• Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.

Què aprendràs

Objectius generals

Planificar i dirigir reunions virtuals efectives i atractives, quan el desenvolupament de la seva activitat ho requereixi.

Objectius específics

• Distingir les principals característiques de la reunió virtual i els mitjans disponibles per planificar-los.
• Identificar els passos principals en la preparació d'una reunió virtual.
• Executar la planificació i el desenvolupament en una reunió virtual.

Avaluació

Prova teòrica-pràctica amb un dels següents formats depenent de l’habilitat interpersonal que s’estigui treballant: estudi i resolució d’un cas, simulació pràctica i exposició oral.

Mòdul 1: Aspectes que defineixen la reunió virtual

Descripció d'una reunió virtual
• Raó i moment per convocar una reunió
• Avantatges i inconvenients de les reunions virtuals
• Similituds i diferències entre les reunions virtuals i presencials
Planificació d'una reunió virtual
• Tipus de reunions virtuals
• Selecció del tipus de reunió adequada
• Plataformes per organitzar reunions virtuals
• Planificant la reunió

Mòdul 2: Preparació de la reunió virtual

Preparació de la reunió virtual
• Identificació dels assistents a una reunió
• Organització del desenvolupament d'una reunió
• Elaboració de presentacions digitals atractives
• Pautes per desenvolupar una presentació memorable

Mòdul 3: Gestió de la reunió virtual

Gestió d'una reunió virtual
• Tècniques per a reunions memorables
• Preparació del dia de la reunió
• Tècniques de comunicació persuasiva
• Identificació del comportament adequat a la situació
Planificació d'una reunió virtual
• Convocatòria d'una reunió virtual
• Aplicació dels coneixements
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà les competències professionals necessàries i/o complementàries que li permetran desenvolupar-se de manera més eficient en aquelles ocupacions en les quals sigui necessari tenir coneixements sobre la realització de reunions virtuals.

Certificat

Assistència i Aprofitament

Entitats col·laboradores

Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.