Requisits del curs
Durant el procés de selecció es verificarà que la capçalera de la nòmina aportada per la persona que ha fet la inscripció no correspon a un organisme de l'administració pública.
Perfil de l’estudiant
Objectius generals
Objectius específics
   •  Generalitzar l'atenció de queixes i reclamacions dels clients de parla anglesa.
Contingut
Identificació d'un ampli però senzill repertori de vocabulari, estructures i fórmules apreses.
   •  Gramàtica: present simple i present continous, pronoms.
   •  Vocabulari i fonètica.
   •  Construcció d'oracions.
Realització de les transaccions que es requereixen per donar informació de la destinació.
   •  Gramàtica: adjectius, adverbis.
   •  Vocabulari i fonètica.
   •  Construcció d'oracions.
 Mòdul 2: Resolució de queixes i reclamacions. 15h
Comunicació adequada en un registre neutre, encara que amb prou flexibilitat per adaptar-se a diferents situacions.
   •  Gramàtica: past simple, past continuous i preposicions.
   •  Vocabulari.
   •  Construcció d'oracions.
Expressió correcta del que es vol dir sobretot en situacions imprevistes i de certa tensió.
   •  Gramàtica: future simple, future continous i conjuncions.
   •  Vocabulari.
   •  Construcció d'oracions.
Avaluació
• Cas pràctic de conversa entre els i les alumnes
Lloc
Entitats col·laboradores

