Google analytics i Google metatags

Lloc
INSTITUT CARLES VALLBONA
C CAMP DE LES MORERES 14
08401
Granollers
Referència
87622Aquest curs subvencionat proporcionarà a l’alumnat els coneixements necessaris per mesurar i interpretar dades clau d’un lloc web amb Google Analytics. Així es podran prendre decisions basades en resultats reals per optimitzar el rendiment i per augmentar les vendes. A més, es treballarà el domini dels metatags (metaetiquetes) per millorar la visibilitat del lloc web i aconseguir un millor posicionament orgànic als motors de cerca. Aquest curs és ideal per a qui vulgui potenciar la seva presència en línia i millorar l’estratègia digital. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.
Requisits
El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
• Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
• Certificat de professionalitat de nivell 3
• Títol de Grau o equivalent
• Títol de Postgrau (Màster) o equivalent
• Tècnic Auxiliar (FP 1) o equivalent
• Batxillerat
• Experiència prèvia a l'ocupació
Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.
Perfil de l´estudiant
Complir com a mínim algun dels requisits següents:• Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
• Certificat de professionalitat de nivell 3
• Títol de Grau o equivalent
• Títol de Postgrau (Màster) o equivalent
• Tècnic Auxiliar (FP 1) o equivalent
• Batxillerat
• Experiència prèvia a l'ocupació
Què aprendràs
Objectius generals
Entendre la informació que reporta Google Analytics, saber utilitzar-la i conèixer millor el funcionament d'un negoci en línia.
Objectius específics
• Entendre el funcionament de les eines analítiques de Google i aprendre a treure partit de la informació, així com organitzar-la per obtenir resultats sobre la base de la informació.
Avaluació
• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.
Mòdul 1: Google Analytics. 30h
• Introducció a Google Analytics, codis de seguiment i configuració del compte.
• Pràctiques fent diferents tipus d'informes.
• Treball específic als embuts de conversió d'objectius.
• Introducció als esdeveniments i Google Tag Manager.
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà competències aplicables en diversos àmbits del màrqueting digital i la gestió web, facilitant l’accés a llocs de treball com:
• Propietaris de petites i mitjanes empreses (pimes) que vulguin optimitzar la seva presència digital
• Professionals i persones interessades en el màrqueting digital
• Freelance i creadors/es de contingut
• Desenvolupadors/es web
• Propietaris de petites i mitjanes empreses (pimes) que vulguin optimitzar la seva presència digital
• Professionals i persones interessades en el màrqueting digital
• Freelance i creadors/es de contingut
• Desenvolupadors/es web
Més informació
Entitats col·laboradores

