Google analytics i Google metatags

Google Analytics I Google Metatags

Lloc

INSTITUT CARLES VALLBONA
C CAMP DE LES MORERES 14
08401
Granollers

Estudiants formats

268

Valoració

Comparteix

Referència

87622
Aquest curs subvencionat proporcionarà a l’alumnat els coneixements necessaris per mesurar i interpretar dades clau d’un lloc web amb Google Analytics. Així es podran prendre decisions basades en resultats reals per optimitzar el rendiment i per augmentar les vendes. A més, es treballarà el domini dels metatags (metaetiquetes) per millorar la visibilitat del lloc web i aconseguir un millor posicionament orgànic als motors de cerca. Aquest curs és ideal per a qui vulgui potenciar la seva presència en línia i millorar l’estratègia digital. El material del curs s’entrega el primer dia de classe.

Requisits

El primer dia del curs presencial, es durà a terme la validació de la vostra identitat mitjançant la presentació i comprovació d'un dels documents d'identitat (DNI, NIE o permís de conduir).

Segons normativa de la subvenció que finança el curs, la participació del personal al servei de l'administració pública en aquesta acció formativa, queda limitada a un màxim del 10% del total dels participants del pla formatiu.

Perfil de l´estudiant

Complir com a mínim algun dels requisits següents:
• Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent
• Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior
• Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la universitat
• Certificat de professionalitat de nivell 3
• Títol de Grau o equivalent
• Títol de Postgrau (Màster) o equivalent
• Tècnic Auxiliar (FP 1) o equivalent
• Batxillerat
• Experiència prèvia a l'ocupació

Què aprendràs

Objectius generals

Entendre la informació que reporta Google Analytics, saber utilitzar-la i conèixer millor el funcionament d'un negoci en línia.

Objectius específics

• Entendre el funcionament de les eines analítiques de Google i aprendre a treure partit de la informació, així com organitzar-la per obtenir resultats sobre la base de la informació.

Avaluació

• Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes.
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.

Mòdul 1: Google Analytics. 30h


• Introducció a Google Analytics, codis de seguiment i configuració del compte.
• Pràctiques fent diferents tipus d'informes.
• Treball específic als embuts de conversió d'objectius.
• Introducció als esdeveniments i Google Tag Manager.
Amb la realització d’aquest curs, l’alumnat adquirirà competències aplicables en diversos àmbits del màrqueting digital i la gestió web, facilitant l’accés a llocs de treball com:

• Propietaris de petites i mitjanes empreses (pimes) que vulguin optimitzar la seva presència digital
• Professionals i persones interessades en el màrqueting digital
• Freelance i creadors/es de contingut
• Desenvolupadors/es web

Més informació

fppuerto.voriental@ccoo.cat938709152

dl,dm,dc,dj (9:30 a 14; 16 a 18) i dv (9:30 a 14)

Entitats col·laboradores

Fundació Paco Puerto
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.