Nous cursos de formació on line: Certificació ACTIC

La sigla ACTIC correspon a la denominació “acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació”.

L’ACTIC és la certificació acreditativa de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

L’ACTIC permet a qualsevol persona de més de 16 anys demostrar les seves competències en TIC mitjançant una prova per ordinador que s’avalua automàticament. La sol·licitud d’acreditació i l’obtenció del certificat també són telemàtics. No cal esperar cap convocatòria per presentar la sol·licitud.

Les persones que superen satisfactòriament la prova obtenen un certificat que emet la Generalitat, i que els possibilita acreditar un determinat nivell de competències en TIC davant de qualsevol empresa o administració. Aquests certificats són, doncs, una eina que pot facilitar l’obtenció d’una feina, la promoció professional, l’accés a eines d’aprenentatge virtual o l’obtenció d’una certificació professional.

La Fundació Paco Puerto és centre col·laborador reconegut per la Generalitat i amb els nostres cursos de formació on line et preparem per a superar la prova i aconseguir l’acreditació ACTIC de nivell bàsic i mitjà.

Troba tota la informació sobre els cursos disponibles aquí

Actic

13 comentaris a “Nous cursos de formació on line: Certificació ACTIC”

1. Bon dia, estaria interessada en el curs mitjà d’ACTIC però no trobo la informació del contingut ni el cost d’aquest curs.

Gràcies per l’atenció

Salutacions,

2. Hola Pilar,

En el següent enllaç trobaràs informació del curs Preparació ACTIC nivell mitjà i com inscriure’t ACTIC

3. Bona tarda Ramon,
    En el següent enllaç trobaràs la informació d’ACTIC.
    Veuràs els cursos que estem oferint. Per accedir a la informació de cada curs, clica sobre la imatge.

4. Hola bon dia,
    Voldria saber els continguts dels diferents nivells dels cursos ACTIC. També necessito saber quan es fa la prova de nivell, el cost de la mateixa i el cost dels diferents cursos. Hi ha preu especial per les persones aturades?? Gràcies.

5. Bon dia Maria,

Disculpa el retard en la resposta. Encara estàvem de vacances quan vas escriure el comentari. Clicant AQUI enllaçaràs amb tots els cursos d’ACTIC que oferim. Tria el que t’interessi i et podràs inscriure.
    Per qualsevol dubte posa’t en contacte amb nosaltres a través de l’adreça fppuerto@ccoo.cat

6. Bon dia Maria,

Dins de cada curs trobaràs els continguts i el preu de cada curs. No fem preu especial per persones aturades. En aquest enllaç trobaràs informació sobre les proves.

Els comentaris estan tancats.