ACREDITAR COMPETÈNCIES

La Fundació Paco Puerto, centre de formació de Comissions Obreres, és un Punt d’Informació i Orientació del servei d’Acreditació de competències professionals de l’Agència FPCAT

Identificar i acreditar competències. T’ajudem en el procés d’acreditació de competències pel reconeixement de l’experiència professional i la formació no reconeguda oficialment per millorar la teva situació laboral.

QUÈ ÉS L’ACREDITACIÓ DE COMPETÈNCIES?

Un servei gratuït promogut per l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya.

QUINA ÉS LA SEVA FINALITAT?

El reconeixement a l’experiència laboral i la formació no formal, mitjançant un document de caràcter oficial.

És l’oportunitat d’ aconseguir una certificació oficial que reconeix les competències professionals.

Acreditar em el mercat laboral les habilitats i competències que ha demostrat

Continuar un itinerari formatiu

QUI SÓN LES PERSONES DESTINATÀRIES? A QUI VA DIRIGIT?
Persones que han acumulat al llarg de la vida competències professionals adquirides per mitjà de l’experiència laboral o la formació no reconeguda, però no les té certificades oficialment.

La Fundació Paco Puerto representa un dels Punts de Informació i Orientació distribuïts por tota Catalunya.

Proporcionem informació i assessorament sobre el servei; així com ajuda amb la inscripció, en identificar les competències acreditables, i en saber què podeu esperar del procés.

Si teniu més dubtes respecte al procediment, o voleu explorar més elements de la orientació, podeu contactar directament amb nosaltres mitjançant:

– Formulari web a la pàgina de CCOO (no cal estar afiliat/da)

– Correu electrònic: servei.orientacio@ccoo.cat

– Telèfon de la nostra unitat: 93 481 29 30