Atenció al client
Requisits de l’alumne
Experiència
Objectius generals
venda.
Objectius específics
 Aplicar un estil de comunicació eficaç tenint en compte el perfil del client objectiu i el canal de comunicació
Continguts
   •  Identificació dels elements que conformen la comunicació efectiva
 Informació i comunicació
 Els elements que integren la comunicació
 Elements actitudinals necessaris
 Les tècniques d'escolta activa i empàtica
 Les barreres de comunicació
 Les barreres de comunicació en el professional
   •  Utilització de les respostes de comunicació assertiva
 Els diferents estils de resposta en la comunicació verbal: agressiu, passiu i assertiu
 Les opinions, aclariments o peticions utilitzant la resposta assertiva
 La nostra imatge i la imatge corporativa
 La comunicació a través del cos
   •  Confecció de comunicacions escrites de manera estructurada amb el lèxic i l'ortografia correcta
 Les característiques del llenguatge escrit
 La comunicació escrita
 Les regles bàsiques de la correcció sintàctica i gramatica
Mòdul 2 El client en el procés de venda 10 hores
   •  Aplicació del coneixement del client objectiu i del canal de comercialització per a assegurar una atenció al client que garanteixi un servei de qualitat
 Els diferents tipus de clients
 L'estratègia de comunicació tenint en compte el tipus de client
 La creació d'argumentació de vendes
 Possibles objeccions dels clients en un procés de venda
 Possibles reclamacions categoritzant els mecanismes de la legislació
 El client i la seva fidelització
   •  Gestió de l'atenció de trucades telefòniques amb cortesia, segons els protocols de l'empresa assegurant una bona atenció al client
 Tipus de crida i l'assumpte que el motiva
 La comunicació efectiva en les trucades telefòniques (comunicació oral i no verbal-somriure telefònic)
 Les normes de seguretat, registre i confidencialitat de la comunicació presencial i telefònica