Preparació promoció interna de la Generalitat de Catalunya. D’Auxiliar Administratiu/va a Administratiu/va

Autonomica Generalitat
Afiliats:

210€

Nous afiliats:

300€

Preu:

450€

Uniu-vos a CCOO i trieu la quota de formació per obtenir el descompte
Més de 20 places

Comparteix

Referència

90670
Els calendaris informats estan subjectes a possibles modificacions per raons organitzatives i/o imprevistos, tant en les dates d’inici com en els dies lectius, podent-se recuperar les classes en dies que no corresponen als informats inicialment. La data final és orientativa, s'adequarà segons la data d'examen.

Les sessions són en directe i seran gravades, sent accessibles a la plataforma de forma il·limitada com a material de referència fins a la realització de l’examen. En cas que, per alguna raó, no es pugui enregistrar una classe, aquesta no es podrà considerar com a no realitzada.

A més dels temaris, a la plataforma, que també estarà oberta fins a la realització de l’examen, es penjaran també altres materials (resums, esquemes, normatives, lleis i tests) per a un millor seguiment i aprofitament del curs.

Per un bon seguiment del curs, es imprescindible que les persones inscrites tinguin un ordinador amb bona connexió a internet.

Condicions i terminis

Forma de pagament:

En aquesta formació fraccionem en dos parts el total de l'import del curs:

- Primer pagament abans de la inscripció del curs

- Segon pagament al 40% de les hores total del curs. Una setmana abans del segon càrrec, rebràs un correu electrònic informatiu.

El cobrament del segon termini es farà automàticament amb un càrrec a la targeta de crèdit/dèbit amb la que es faci la inscripció al curs.

Condicions de cancel·lació:

* Cancel·lacions amb més d'una setmana d'antelació:

Si sol·licites la baixa amb més de 7 dies d’antelació respecte a la data d’inici del curs, et retornarem íntegrament l’import abonat.

* Cancel·lacions dins dels 7 dies previs a l’inici del curs:
Si et dones de baixa dins dels 7 dies anteriors a l’inici del curs, no es retornarà el 50% de l’import total del curs corresponent al primer pagament, però no es reclamarà el segon pagament.

* Cancel·lacions un cop iniciat el curs:
A partir de la data d’inici del curs i/o des del primer accés a la plataforma de formació, no es realitzarà cap devolució de l'import abonat. A més, el segon pagament es carregarà automàticament en el moment de formalitzar la baixa.

Condicions especials per a persones afiliades:

Si t’has beneficiat del preu especial per afiliació, és imprescindible mantenir l’afiliació activa fins a la finalització del curs.

En cas que et donis de baixa de l'afiliació abans de la finalització del curs, hauràs d’abonar la diferència entre el preu reduït i el preu general. El càrrec per la diferència, es realitzarà automàticament en el moment de la baixa de l'afiliació, mitjançant el cobrament a la targeta de crèdit/dèbit utilitzada per a la inscripció al curs.

Altres condicions:

La realització del curs està condicionada a que es cobreixin les places disponibles, en cas que no es pugui realitzar per baixa demanda, es comunicarà a les persones matriculades i es retornaran íntegrament les quantitats abonades.

Temari d'acord amb el sistema selectiu de concurs oposició en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública.


Tema 5
El dret d'informació. Els drets de les persones interessades. El delegat de protecció de dades. Mesures de seguretat. Les notificacions de violacions de seguretat.

Tema 7
L'Administració pública: concepte i principis. El ciutadà i ciutadana com a titular de drets davant l'Administració, dret d'accés als serveis i la informació pública, el dret d'accés de les persones a la informació i la documentació públiques.

Tema 9
Les persones interessades en el procediment administratiu. Normes generals d'actuació. El procediment administratiu: fases, terminis, requisits dels actes administratius. Els drets de les persones interessades en un procediment administratiu.

Tema 12
La regulació del funcionament electrònic del sector públic: la seu electrònica, el portal d'Internet, els sistemes d'identificació de les administracions públiques, l'actuació administrativa automatitzada, els sistemes de signatura per a l'actuació administrativa automatitzada, la signatura electrònica del personal al servei de les administracions públiques, l'assegurament i interoperabilitat de la signatura electrònica, l'intercanvi electrònic de dades en entorns tancats de comunicació, i l'arxiu electrònic de documents.

Tema 13
El model català d'administració electrònica. Els avantatges de l'administració electrònica. Els drets de la ciutadania a relacionar-se amb l'Administració pública per mitjans electrònics. Dades i documents que no cal aportar davant l'Administració. Les eines que componen l'administració electrònica de la Generalitat.

Tema 14
Els registres d'entrada i sortida de documents administratius: normativa aplicable i organització. Les oficines d'assistència en matèria de registre.

Tema 15
La gestió documental a l'Administració de la Generalitat. La gestió dels documents administratius. La gestió dels documents electrònics. La transferència de documents.

Tema 16
Documentació administrativa: estructura i criteris de redacció de la carta, el certificat, la citació, la convocatòria de reunió, l'acta de reunió, l'ofici i la sol·licitud. Els criteris formals de la Generalitat per a l'elaboració de documents administratius. Els usos no sexistes ni discriminatoris de la llengua en el llenguatge administratiu.

Tema 21
Els drets dels empleats i empleades públics. Els drets individuals i els drets individuals exercits col·lectivament. El dret a la carrera professional i a la promoció interna. L'avaluació de l'acompliment. Principis ètics i de conducta dels empleats i empleades públics. Els deures dels empleats i empleades públics. El règim disciplinari.

Tema 22
La normativa aplicable al personal de la Generalitat sobre el tracte no discriminatori i la igualtat entre persones. Les polítiques per a la igualtat d'oportunitats entre dones i homes. El Protocol per a les administracions públiques per a l'abordatge de l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. El requisit per treballar amb contacte habitual amb menors d'edat.

Tema 23
Els delictes contra l'Administració pública: la infidelitat en la custòdia de documents i violació de secrets, el suborn, i el tràfic d'influències. Les negociacions i activitats prohibides als funcionaris i funcionàries públics i els abusos en l'exercici de la seva funció.

Tema 24
El núvol: definició, serveis i aplicacions principals. El OneDrive com a eina corporativa: utilitats de comunicació i de treball col·laboratiu.

Tema 25
El cicle de vida de les dades: descripció i fases. Les dades obertes: descripció, principis i beneficis. Els formats reutilitzables: descripció i usos. La mineria de dades: descripció i aplicacions.

Forma de Pagament

Targeta de dèbit o crèdit

visamastercardamexdiscoverdinersclubjcb

Més informació

fppuerto.serveiscentrals@ccoo.cat 934812712

dl,dm,dc,dj (9:30 a 14; 16 a 18) i dv (9:30 a 14)

Fundació Paco Puerto
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.