Educadors/es llars d’infants. Part Específica. Personal laboral Educació

Afiliats:

205€

Nous afiliats:

295€

Preu:

420€

Uniu-vos a CCOO i trieu la quota de formació per obtenir el descompte
Més de 20 places

Comparteix

Referència

88852
Els calendaris informats estan subjectes a possibles modificacions per raons organitzatives i/o imprevistos, tant en les dates d’inici com en els dies lectius, podent-se recuperar les classes en dies que no corresponen als informats inicialment.
Les classes virtuals serviran per incidir en els punts més importants del temari.
Aquestes classes es gravaran, i sempre que sigui possible, estaran disponibles en la plataforma com a material de consulta fins a la data de l'examen.
A més, a la plataforma es penjarà també altra documentació (resums, esquemes, normatives, lleis, tests), que el formador cregui oportuna per un millor seguiment i aprofitament del curs.
Hi haurà una coordinadora del curs, que serà el referent de contacte dels/les alumnes per a totes aquelles qüestions relacionades amb la gestió i que es facilitarà abans de l'inici.
Per un bon seguiment del curs, es imprescindible que les persones inscrites tinguin un ordinador amb bona connexió a internet.

Condicions i terminis

Forma de pagament:

Pagament fraccionat en 2 terminis:

- Primer pagament abans de la inscripció del curs

- Segon pagament al 40% de les hores total del curs. Una setmana abans del segon càrrec, rebràs un correu electrònic informatiu.

El cobrament del segon termini es farà automàticament amb un càrrec a la targeta de crèdit/dèbit amb la que es faci la inscripció al curs.

Condicions de cancel·lació:

* Si cancel·les la teva inscripció abans de l'inici del curs o accés a la plataforma de formació, et reemborsarem el 50% de l'import abonat.

* A partir de la data d’inici del curs i/o d'accés a la plataforma de formació, no es farà cap devolució de l'import abonat. 

En aquest cas, el segon pagament es cobrarà automàticament en el moment de la formalització de baixa, independentment de la data prevista inicialment.

Condicions especials per a persones afiliades:

Si t’has beneficiat del preu especial per afiliació, és imprescindible mantenir l’afiliació activa fins a la finalització del curs.

En cas que et donis de baixa de l'afiliació abans de la finalització del curs, hauràs d’abonar la diferència entre el preu reduït i el preu general. El càrrec per la diferència, es realitzarà automàticament en el moment de la baixa de l'afiliació, mitjançant el cobrament a la targeta de crèdit/dèbit utilitzada per a la inscripció al curs.

Altres condicions:

La realització del curs està condicionada a que es cobreixin les places disponibles, en cas que no es pugui realitzar per baixa demanda, es comunicarà a les persones matriculades i es retornaran íntegrament les quantitats abonades.

Grupoid: 88852

Familia: Funció Pública (Oposicions)

Area: Educació

Nom curs: Educadors/es llars d'infants. Part Específica. Personal laboral Educació

Data inici curs: 16/09/2025

Data Fi curs: 03/02/2026

Hores curs: 51

Modalitat: Distancia

Codi Postal:

Localitat: *** ONLINE ***

Sortides Professionals:

Forma de Pagament

Targeta de dèbit o crèdit

visamastercardamexdiscoverdinersclubjcb

Més informació

fppuerto.serveiscentrals@ccoo.cat934812712

dl,dm,dc,dj (9:30 a 14; 16 a 18) i dv (9:30 a 14)

Certificat

Assistència
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.