Preinscripció. Oficial/a 1a Cuiner/a. Part Específica. Personal laboral Educació

Referència
88832Tema 2: La preparació dels aliments. Aliments crus. Elaboracions en fred. Cocció. Refredament. Reescalfament. Manteniment en fred i calent. Transport i servei.
Tema 3: Les necessitats nutricionals i dietètiques dels infants de zero a tres anys. Menús equilibrats nutricionalment. Equilibri dietètic.
Tema 4: L’adequació dels menús segons les característiques dels nens i nenes als quals estan destinats. Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.
Tema 5: Coneixements generals de la planificació de menús des del punt de vista nutritiu, gastronòmic i cultural. Els beneficis del treball amb productes de temporada: salut, economia, varietat. Les tradicions relacionades amb els productes de temporada.
Tema 6: Les necessitats nutricionals i dietètiques dels joves de 14 a 22 anys en règim d’internament. Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries i menús alternatius per raons sanitàries o religioses.
Tema 7: Les necessitats nutricionals i dietètiques de la gent gran en residències. Dieta i nutrició: necessitats alimentàries i nutricionals de les persones grans.
Més informació
Certificat
Assistència