Preparació Oposició Diputació Barcelona. Temari general grups C2

60€

Nous afiliats:

85€

Nous/ves Afiliats/des: Persones que previ a la inscripció al curs han abonat tres quotes d’afiliació (quota formació immediata), i mantenen l’afiliació durant tota la durada del curs. Uniu-vos a CCOO i trieu la quota de formació.

Més de 20 places

Inici: 29/10/24

Fi: 26/11/24

Aula Virtual

dimarts de 17:00 a 20:00 hores

Informació important

El curs es farà a través d'aula virtual els dimarts de 17:00 a 20:00.
Els calendaris informats estan subjectes a possibles modificacions per raons organitzatives i/o imprevistos, tant en les dates d’inici com en els diez lectius, podent-se recuperar les clases en dies que no corresponen als informats inicialment.
Les classes virtuals serviran per incidir en els punts més importants del temari.
Aquestes classes es gravaran, i sempre que sigui possible, estaran disponibles en la plataforma com a material de consulta fins a la data de l'examen.
A més, a la plataforma es penjarà també altra documentació (resums, esquemes, normatives, lleis, tests), que el formador cregui oportuna per un millor seguiment i aprofitament del curs.
Hi haurà una coordinadora del curs, que serà el referent de contacte dels/les alumnes per a totes aquelles qüestions relacionades amb la gestió i que es facilitarà abans de l'inici.
Per un bon seguiment del curs, es imprescindible que les persones inscrites tinguin un ordinador amb bona connexió a internet.
Per qualsevol dubte, contacteu amb
Fundació Paco Puerto. fppuerto@ccoo.cat

Forma de Pagament

Període de matrícula:
El pagament es realitzarà en únic termini, en el moment de la inscripció, i mitjançant targeta bancària.
En el cas que els/les alumnes matriculades es donin de baixa, es retornarà el 80% de la matricula sempre que la baixa es produeixi com a conseqüència de causa justificada sobrevinguda i estigui documentada.
En cas que l'alumne decideixi donar-se de baixa de la seva afiliació abans de la finalització del curs, s'aplicarà automàticament la tarifa corresponent al preu de no afiliat. El càrrec per la diferència es realitzarà automàticament mitjançant el cobrament a la targeta de crèdit/dèbit utilitzada per a la inscripció al curs.

1. La Constitució espanyola de 1978. Estructura i principis generals El Tribunal Constitucional. La reforma constitucional.
2. L'Estatut d'autonomia de Catalunya. La Generalitat de Catalunya i els seus òrgans de govern.
3. La província en el règim local: organització provincial i competències. El municipi: organització municipal i competències. Organització i funcionament de la Diputació de Barcelona.
4. La funció pública local. El personal al servei de l'Administració local: funcionaris, personal eventual i personal laboral. L'ingrés a la funció pública. Adquisició i pèrdua de la condició de funcionari. Drets i deures dels funcionaris locals. Aspectes bàsics de les polítiques d'igualtat de gènere de la Diputació de Barcelona

Forma de Pagament

Targeta de dèbit o crèdit

visamastercardamexdiscoverdinersclubjcb