Anglès A.2.B.

Els participants han de complir els següents requisits:
   •  Edat: 16 anys complerts.
   •  Nivell acadèmic o de coneixements generals mínim: segon curs d'educació secundària obligatòria (ESO) o nivell equivalent a efectes acadèmics o professionals.
   •  Nivell de coneixements de la llengua anglesa: nivell A1 acreditat o contrastable mitjançant prova específica de nivell.

Capacitar a l'alumnat per a utilitzar l'idioma de manera senzilla però adequada i eficaç, sent capaç de comprendre, expressar-se i interactuar, tant en forma parlada com escrita, en situacions quotidianes, que requereixin comprendre i produir textos breus, en diversos registres i en llengua estàndard, que versin sobre aspectes bàsics concrets de temes generals i que continguin expressions, estructures i lèxic d'ús freqüent.

Aquest programa formatiu proporcionarà als alumnes la formació i l'aprenentatge en llengua anglesa necessària perquè puguin presentar-se a les proves d'acreditació oficial del nivell A2 del Marc europeu comú de referència per a les Llengües (MECRL).

Mòdul 1: Competències lingüístiques

Continguts lèxic-semàntics
Continguts gramaticals
   •  Oració
   •  Noms i adjectius
   •  Determinants
   •  Pronoms
   •  Verbs
   •  Adverbis
   •  Enllaços
Continguts ortogràfics
Continguts fonètics i fonològics

Mòdul 2: Competències sociolingüístiques i socioculturals
Continguts sociolingüístiques i socioculturals

Mòdul 3: Competències pragmàtiques
Continguts funcionals
Continguts discursius

Prova teòrico-pràctica que contindrà les següents parts:
• Exercicis de gramàtica i de comprensió escrita.
• Redaccions.
• Exercici oral.
• Exercicis de comprensió oral.