La Fundació Paco Puerto, punt d’Informació i Orientació del Servei d’Acreditació de Competències Professionals

La Fundació Paco Puerto, des de l’inici del servei amb la posada en marxa del programa ACREDITAT ha estat Punt d’Informació i Orientació del servei, facilitant informació i orientant a totes les persones interessades sobre la manera de reconèixer l’experiència  laboral, les característiques del programa, la posada en marxa i el funcionament de les convocatòries, etc.

Amb la creació de l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya, organisme encarregat de la gestió del Sistema d’Acreditació de les Competències Professionals continuem participant en la Xarxa del Sistema FPCAT com a Punt d’Informació i Orientació amb personal qualificat.

Si tens interès en rebre informació i/o orientació sobre acreditació de competències professionals, pots fer-nos arribar un correu electrònic a fppuerto@ccoo.cat indicant les teves dades i el motiu de la consulta i ens posarem en contacte amb tu.

Pots trobar tota la informació sobre el Sistema d’Acreditació de les Competències Professionals aquí

Pots trobar el llistat complet de Punts d’Informació i Orientació aquí