Benvolgut/da alumne/a

En primer lloc agraïm el teu interès en participar en la nostra oferta formativa.

fppuerto@ccoo.cat

Protecció de dades: Et fem saber que les teves dades personals s'incorporaran a un fitxer de la Fundació per a la Formació i l'Estudi Paco Puerto (FPP). La finalitat d'aquest fitxer és estudiar i tramitar l'admissió en els cursos que sol·licitis, gestionar activitats formatives, d'assessorament i/o orientació professional, en les que participis, i remetre't informació relacionada amb la Formació que pugui ser del teu interès. Les teves dades s'incorporaran també als fitxers corresponents de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CSCONC) o de la Federació corresponent al sector a què pertanyi l'empresa en què treballis o hagis treballat, que tenen la mateixa finalitat que la indicada per al fitxer de la FPP. Pots exercir els teus drets quant a aquests fitxers: d'accés, rectificació, cancel·lació
i oposició, enviant una sol·licitud per escrit acompanyada de la fotocopia del teu DNI indicant 'PROTECCIO DE DADES' a la Fundació Paco Puerto, Via Laietana, 16 08003 Barcelona