Intervenció educativa en alumnat amb altes capacitats
Perfil de l’estudiant
   •  Certificat de professionalitat nivell 1.
   •  Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
   •  Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
   •  Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
   •  Certificat de Professionalitat de nivell 2.
   •  Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
   •  Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.
Objectius generals
Objectius específics
   •  Descriure estratègies educatives globals i concretes per optimitzar el procés d'aprenentatge de l'alumnat amb capacitats altes a l'aula
Contingut
Descripció del concepte d'altes capacitats
   •  Anàlisi de la descripció referent a altes capacitats
   •  Ús del concepte d'altes capacitats
 Mòdul 2: Detecció i avaluació psicopedagògica a l'aula. 15h
Identificació d'altes capacitats a l'aula, confecció del procés que cal seguir i la seva aplicació a l'aula
   •  Aplicació de models d'intervenció i estratègies per utilitzar a l'aula
   •  Seguiment del procés
Avaluació
• Prova pràctica: Estudi de cas, creació d’un projecte (objectius, procés d’investigació i recull de dades, exposició oral i defensa) o d’una simulació d’una situació plantejada pel/la formador/a