Assessorament en moda i imatge personal
Perfil de l’estudiant
A més de l'indicat anteriorment, l'alumnat ha de tenir les destreses suficients per a ser usuaris de la plataforma virtual en la qual es recolza l'acció formativa.
Experiència
Objectius generals
Objectius específics
peces d'acord amb els estils de vida i les característiques personals.
 Aplicar les tendències de moda actuals, adaptades a les preferències del client dins un pressupost fixat.
Contingut
   •  Identificació de les principals tendències de moda:
¿ Classes de tendències.
¿ Tipologia de teixits.
   •  Caracterització dels diferents segments de mercat:
¿ Segments de mercat
¿ Formes de vestir i relacionar-se.
   •  Descripció dels diferents cossos i siluetes.
¿ Dona (triangle invertit, rectangle, rellotge de sorra...)
¿ Home (trapezi, rectangle, oval invertit...)
   •  Identificació de les peces i els teixits per moments d'ús i segons estacions de l'any.
¿ Per treball
¿ Per temps de descans
¿ Per festes convencionals
¿ Classificació per grups de pertinença
Mòdul 2: Assessorament de moda, creació d'imatge de la persona client. 5h
   •  Identificació de les tendències actuals:
¿ Estudiar els tipus de teixits.
¿ Determinar els colors de moda.
¿ Concretar estils segons les tendències.
   •  Anàlisi dels estils personals de cada client i les seues necessitats:
¿ La silueta del client.
¿ Estil de vida i preferències segons les necessitats detectades.
   •  Elaboració del pressupost:
¿ Concretar les possibilitats de compra.
¿ Detallar el pressupost per partides.