Botiga virtual i gestió del comerç electrònic

Perfil de l’estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
   •  Títol de Batxillerat o equivalent.
   •  Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent.
   •  Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
   •  Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat. Certificat de professionalitat de nivell 3.
   •  Títol de Grau o equivalent.
   •  Títol de Postgrau (Màster) o equivalent.

Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d’accés.

Objectius generals

Aplicar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet.

Objectius específics

   •  Crear la botiga en línia, tenint en consideració el seu impacte internacional i les eines disponibles per fer-la.
   •  Descriure els diferents canals de promoció i aplicació d'un pla de màrqueting per a la botiga en línia.
   •  Identificar la logística a les botigues en línia i els diversos mètodes de pagament.

Contingut

10909

 Mòdul 1: Creació d'una botiga en línia. 15h
Descripció de la botiga on-line
   •  L'e-commerce i pros i contres del comerç electrònic
   •  Tipus de botigues virtuals (B2B, B2C, B2B2C)
Identificació de models de negoci en línia segons:
   •  Tipus de venda, orientació i dispositius
   •  Aspectes legals, fiscalitat, tributació, legislació aplicable i protecció de dades
Identificació de les eines per crear una botiga en línia
   •  Estructura prèvia i posada en marxa
   •  Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic
   •  Publicitat i màrqueting en línia
Aplicació el comerç en línia internacional
   •  Característiques del client per països
   •  Mitjans de pagament internacionals.
   •  Legislació per països (Impostos directes i indirectes aplicables)
   •  Processos de reclamació i atenció al client internacional.
   •  Exportació de productes i distribució internacional.

 Mòdul 2: Elaboració d'un pla de màrqueting. 10h
Elaboració de publicitat segons els canals
   •  Catàlegs en línia, publicitat de la botiga online i xarxes socials
Disseny d'un Pla de màrqueting
   •  El procés de venda per Internet, tècniques de captació i fidelització de clients

 Mòdul 3: Logística i mètodes de pagament de les botigues en línia. 10h
Aplicació de la logística
   •  Procés de compres
   •  El transport urgent
   •  Gestió de les dades i gestió amb proveïdors i sala de producció.
   •  Aprovisionament, emmagatzematge, logística d'enviament i logística inversa.
   •  Distribució de productes virtuals.
   •  Reptes de la distribució aplicada al comerç electrònic.
   •  Informació de seguiment via Internet.
Classificació del mètode de pagament
   •  No integrats, Integrats – passarel·la de pagaments.
   •  Targetes de crèdit i Work-flow i funcionament d'un sistema de pagament a través del mòbil

Estudiants formats

430

Comparteix