Botiga virtual i gestió del comerç electrònic

Compra Venda

Perfil de l’estudiant

Complir com a mínim algun dels següents requisits:
 Títol de Batxillerat o equivalent.
 Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent.
 Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
 Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat. Certificat de professionalitat de nivell 3.
 Títol de Grau o equivalent.
 Títol de Postgrau (Màster) o equivalent.

Objectius generals

Aplicar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda a Internet.

Objectius específics

 Crear la botiga en línia, tenint en consideració el seu impacte internacional i les eines disponibles per fer-la.
 Descriure els diferents canals de promoció i aplicació d'un pla de màrqueting per a la botiga en línia.
 Identificar la logística a les botigues en línia i els diversos mètodes de pagament.

Contingut

10909

Mòdul 1: Creació d'una botiga en línia. 15h
   •  Descripció de la botiga on-line
-L'e-commerce i pros i contres del comerç electrònic
-Tipus de botigues virtuals (B2B, B2C, B2B2C)
   •  Identificació de models de negoci en línia segons:
-Tipus de venda, orientació i dispositius
 Aspectes legals, fiscalitat, tributació, legislació aplicable i protecció de dades
   •  Identificació de les eines per crear una botiga en línia
 Estructura prèvia i posada en marxa
-Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic
-Publicitat i màrqueting en línia
   •  Aplicació el comerç en línia internacional
-Característiques del client per països
 Mitjans de pagament internacionals.
 Legislació per països (Impostos directes i indirectes aplicables)
-Processos de reclamació i atenció al client internacional.
-Exportació de productes i distribució internacional.

Mòdul 2: Elaboració d'un pla de màrqueting. 10h
   •  Elaboració de publicitat segons els canals
-Catàlegs en línia, publicitat de la botiga online i xarxes socials
   •  Disseny d'un Pla de màrqueting
 El procés de venda per Internet, tècniques de captació i fidelització de clients

Mòdul 3: Logística i mètodes de pagament de les botigues en línia. 10h
   •  Aplicació de la logística
 Procés de compres
 El transport urgent
-Gestió de les dades i gestió amb proveïdors i sala de producció.
 Aprovisionament, emmagatzematge, logística d'enviament i logística inversa.
-Distribució de productes virtuals.
-Reptes de la distribució aplicada al comerç electrònic.
-Informació de seguiment via Internet.
   •  Classificació del mètode de pagament
-No integrats, Integrats – passarel·la de pagaments.
-Targetes de crèdit i Work-flow i funcionament d'un sistema de pagament a través del mòbil