Comunicació i publicitat
Continguts
-Introducció a la comunicació.
-Publicitat.
-La promoció de vendes. Relacions públiques.
-Màrqueting directe.
Avaluació
La prova de coneixements teòrics tindrà un dels següents formats:
- Prova de preguntes obertes
- Prova objectiva tipus test de 20 preguntes
La prova de coneixements pràctics tindrà un dels següents formats, l’alumne haurà de demostrar que és capaç d’aplicar els coneixements adquirits realitzant:
- Resolució d’un cas
- Creació d’un projecte (objectius, procés d’investigació i recull de dades, exposició oral i defensa)
- Exercici d’aplicació de coneixement.
- Simulació d’una situació en què l’alumne ha d’actuar en un rol professional concret.
- Prova de preguntes obertes
- Prova objectiva tipus test de 20 preguntes
La prova de coneixements pràctics tindrà un dels següents formats, l’alumne haurà de demostrar que és capaç d’aplicar els coneixements adquirits realitzant:
- Resolució d’un cas
- Creació d’un projecte (objectius, procés d’investigació i recull de dades, exposició oral i defensa)
- Exercici d’aplicació de coneixement.
- Simulació d’una situació en què l’alumne ha d’actuar en un rol professional concret.