Inbound and outbound marketing
Objectius generals
Aplicar tàctiques relacionades amb màrqueting digital per generar leads per a l'empresa i l'equip comercial, tant generant dinàmiques que permetin atraure el client cap a l'empresa com mitjançant eines proactives dedicades a identificar clients i aconseguir converses amb ells per tal de lliurar-los als tancadors de vendes.
Objectius específics
Aplicar tàctiques relacionades amb màrqueting digital per generar leads per a l'empresa i l'equip comercial, tant generant dinàmiques que permetin atraure el client cap a l'empresa com mitjançant eines proactives dedicades a identificar clients i aconseguir converses amb ells per tal de lliurar-los als tancadors de vendes.
Continguts
   •  En què consisteix l'inbound màrqueting? Anàlisi.
   •  Classificació de les Etapes d'inbound màrqueting.
   •  Coneixement de Buyer persona i customer journey.
   •  Anàlisi de Posicionament web.
   •  Anàlisi de Màrqueting de continguts.
   •  Anàlisi de correu electrònic màrqueting.
   •  Desenvolupament d'eines de màrqueting inbound.
   •  Anàlisi de Màrqueting de permís.
   •  Coneixement dels Aspectes legals. RGPD.
   •  Capacitat pràctica: Desenvolupament d¿estratègies d¿Inbound Marketing.
2. Anàlisi d'outbound màrqueting
   •  Anàlisi de l'embut de vendes.
   •  Trobar el client ideal.
   •  Prospecció de clients.
   •  Qualificació de clients.
   •  Desenvolupar habilitats per parlar amb la persona adequada.
   •  Obtenció de leads.
   •  Capacitat pràctica: Desenvolupament d'estratègies d¿Outbound Marketing.
3. Desenvolupament de competències digitals
   •  Diagnòstic de Coneixements i competències digitals amb Smart Digital
Avaluació
- Prova teòrica: Qüestionari tipus test o preguntes curtes
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.
- Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.