Requisits del curs
Perfil de l’estudiant
Seria convenient que la persona participant disposi de competències bàsiques digitals.
Objectius generals
Contingut
Identificació de LinkedIn com a xarxa social
   •  Concepte de LinkedIn
   •  Visió actual i ús del LinkedIn com a usuari i com a empresa
   •  Coneixement de l'algoritme de LinkedIn
   •  Aplicacions pràctiques per a créixer en seguidors de manera orgànica
Especificació dels continguts de la eina i usos.
   •  Tipologia de continguts: educatius, d'ajuda, per a convèncer, informar i entretenir.
   •  Definició de les dinàmiques de fotos i vídeos
   •  Usos pràctics del hashtag
   •  Coneixement i ús pràctic de la publicació d'ofertes de treball
   •  Definició de les dinàmiques d'enquestes i esdeveniments
   •  Procés de planificació estratègica / calendari
   •  Exemplificació d'aplicacions per a programar el contingut
   •  Exemplificació teoricopràctica de les millors pàgines i publicacions
Descripció dels principis bàsics del LinkedIn com a eina de màrqueting
   •  Ús pràctic dels missatges directes i el networking en la xarxa
   •  Coneixements i ús pràctic dels sortejos, premis i bases legals
   •  Principis de la publicitat a LinkedIn
   •  Coneixement de l'eina d'analítica i seguiment de resultats
Avaluació
• Prova pràctica dels continguts treballats en el curs.