Promoció i negoci a través de les xarxes socials
Perfil de l’estudiant
 Certificat de professionalitat nivell 1.
 Títol Professional Bàsic (FP Bàsica)
 Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
 Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
 Certificat de Professionalitat de nivell 2.
 Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
-Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.
Objectius generals
Objectius específics
 Redactar un Briefing i un Pla de Màrqueting Digital per a RRSS, triant el llenguatge i eines més adequats per al seguiment del Pla de Màrqueting Digital
 Crear una comunitat activa que generi leads i potenciï el negoci, combinant canals i respectant la identitat de marca.
Contingut
   •  Identificar el Branding de Marca vs. Branding Personal
 Diferències entre marca personal i marca d'empresa, estratègies i anàlisi d'avantatges i inconvenients
   •  Aplicar la identitat corporativa visual
-Parts que formen la identitat
-Definició de la identitat corporativa visual
-Redacció en un manual d’estils
   •  Descripció dels elements bàsics duna marca
-Producte, servei, experiència, percepció, nom i icona
Mòdul 2: Pla de màrqueting digital. 15h
   •  Aplicar un pla de màrqueting Digital
-Definició d'objectius SMART
-Construcció del Buyer Persona
 Estratègia de captació: adquisició, engagement, conversió, fidelització
   •  Identificar les Tècniques i conceptes en màrqueting digital:
-Tècniques i llenguatge del màrqueting digital
-Estratègies i tàctiques de posicionament orgànic (SEO) i paid mitjana (SEM)
-Punts de contacte amb clients i leads (mail-web-RRSS)
   •  Descripció de les eines i analítiques en màrqueting digital
-Eines per mesurar, programar i automatitzar accions en màrqueting digital i planificació d’un calendari amb un pla de seguiment i control
-Definició de KPI's
-Aplicació dacions correctives.
Mòdul 3: Community management i RRPP en plataformes digitals. 15h
   •  Classificació de les relacions professionals i RRPP
 Players del mercat i negoci.
 Contacte amb clients potencials
 Propostes de valor.
   •  Generació de comunitat
 Definició de gustos i preferències del target group
 Comunicació persuasiva
-Tàctiques d'engagement
 Augment de ràtios de conversió./ Interaccions.
   •  Generació d’oportunitats i embut de vendes
-Estratègies i tècniques per generar leads qualificats
 Tàctiques per millorar conversions i amplificar la captació
 Optimització de l'embut amb accions orgàniques i de Paid Media
-Mesurament i recalibració d’accions en funció dels objectius estratègics.
-Sistema de control, seguiment i correcció d'accions en temps real.
   •  Registre de contactes i activitat
-Generació d'una base de dades activa i depuració de la base de dades