Promoció i negoci a través de les xarxes socials

Promocio I Negoci A Traves De Les Xarxes Socials

Continguts

8104

-Branding: Imatge de marca VS imatge personal
-El màrqueting digital
-Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials

Avaluació

Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.

Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.
Activitat de síntesi final de l’Activitat Basada en Projecte (ABP): es presentaran els projectes finals per grups, unió dels productes fets:
­ Producte 1: Identitat corporativa (avatar, logo, targeta, capçaleres...)
­ Producte 2: Pla de Màrqueting (objectius, funnel de vendes, i quadre POEM. Selecció de tècniques. Mitjans pagats, oficials, i emborsats com SEO-SEM. e-mail màrqueting. Analítiques i xarxes).
­ Producte 3: Networking (model relacional B2C, B2B, B2B2C, i recursos, events, fires, xarxes, grups...) i un CRM triat (relacionat amb el Funnel de vendes).
­ Producte 4: Estratègies de Social Media (bloc i xarxes amb perfil, pàgina i comunitat/grup, i servei al client a través de serveis de missatgeria – FAQs, xat o bot-xat, telèfon o videoconferència...-).

El pes de l’avaluació final és del 20% de la nota final.

Valoració


Estudiants formats

81

Compartir

Pròxims cursos