Programació neurolingüística
Objectius generals
 Obtenir els aprenentatges més precisos per a la detecció i modificació de patrons en les relacions i experiències humanes.
Objectius específics
 Aprendre a gestionar recursos davant dificultats relacionals i situacionals.
 Treballar amb eines de PNL per incrementar la comunicació, la relació d'ajuda, la creativitat i l'excel·lència personal i professional
(disseny d'objectius-metes)
 Treballar amb eines de PNL per incrementar la comunicació, la relació d'ajuda, la creativitat i l'excel·lència personal i professional
(disseny d'objectius-metes)
Continguts
1.1 Pressupostos bàsics de la PNL
1.2 Què és el mapa?
1.3 Disseny i consecució d'objectius
1.4 Calibratge i agudesa sensorial
1.5 Experiència sensorial versus al·lucinació (afirmacions i interpretacions)
1.6 Nivells de competència en l'aprenentatge
1.7 Comunicació verbal, no verbal i metafòrica
1.8 Submodalitats pel canvi
2. Sobre comunicació
2.1. La comunicació humana
2.2 Construccions lingüístiques. Meta-model.
2.3 Sincronia i rapport
2.4. Acompanyament verbal i no verbal
2.5 Coherència – incoherència
2.6. La reformulació
2.7. Triple posició perceptiva
2.8. Sistemes representacionals
3. Sobre la relació d'ajut
3.1. Triple posició perceptiva.
3.2 Polaritats. Exercici per integrar contradiccions.
3.3 La comunicació en la relació d ajuda moderna
3.4 Abordatge de conflictes interpersonals.
4. Sobre excel·lència personal
4.1 Jerarquia de valors
4.2 Condicions de bona formulació i realització d'objectius
4.3 Nivells neurològics
4.4 Estratègia de creativitat
4.5 Ecologia de vida
Avaluació
Prova teòrica-pràctica amb un dels següents formats depenent de l’habilitat interpersonal que s’estigui treballant: estudi i resolució d’un cas, simulació pràctica i exposició oral.
Valoració
Estudiants formats
704