Neuromàrqueting
Objectius generals
Augmentar la capacitat dels alumnes d'influir en els clients i establir relacions emocionals amb els mateixos per tal d'augmentar les
vendes i les estratègies col   • laboratives.
vendes i les estratègies col   • laboratives.
Objectius específics
Conèixer com funciona el cervell davant de les decisions de compra.
* Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col   • laboració professional.
* Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l.
* Conèixer les estructures cerebrals implicades en les decisions de compra i en el procés de col   • laboració professional.
* Identificar els estímuls que cal aportar al client per sorprendre’l.
Continguts
1.1. Inicis i historia del neuromàrqueting
1.2. Eines d'estudi del neuromàrqueting (eye tracking, electroencefalogrames,, ressonàncies magnètiques...)
2. El cervell comprador
2.1. La tríada cerebral
2.2. Neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors
2.3. Els sentits del cervell (atenció, percepció, audició, gust, atenció musical, memòria i aprenentatge)
2.3. Els tres passos del neuromàrqueting: Pain, claim i gain
2.4. Impactar al cervell primitiu
2.4.1. Captar l'atenció i sorprendre
2.4.2. Construir un bon discurs
2.4.3. Dissenyar i explicar històries
2.4.4. Dissenyar i explicar metàfores
2.4.5. Impactar en els Canals perceptius (visuals, auditius, cinestèsics...)
2.4.6. Rebatre objeccions
3. Anàlisi del client
3.1. Història del client
3.1. Rols dels compradors
3.3. Necessitats dels compradors
3.4. Mapa de necessitats dels compradors
3.5. Segmentació dels clients
4. Pràctica del neuromàrqueting
4.1. A les presentacions orals
4.2. A les presentacions i comunicació escrita
4.3. Als Canals digitals
4.4. A les entrevistes de feina
4.5. Als punts de venda
Avaluació
- Prova teòrica-pràctica amb un dels següents formats depenent de l’habilitat interpersonal que s’estigui treballant: estudi i resolució d’un cas, simulació pràctica i exposició oral
Valoració
Estudiants formats
50