Ref.69110

Granollers

Presencial

LLOC: INSTITUT CARLES VALLBONA .
- C CAMP DE LES MORERES 14

INICI: 03-09-2019
FINAL: 18-10-2019

DURADA: 50 Hores

HORARI: dimarts, dijous i divendres de 18:00 a 21:30 hores

Subvencionat

PREINSCRIPCIO

  • twitter
  • facebook
  • email
ENTITATS
SUBVENCIONADORESConsorci.pngSPEE.png
566

VALORACIÓ DEL CURS

8,95

NOMBRE D'ALUMNES FORMATS

166
Descarrega la informació del curs aqui.

Analítica Web i pla de màrqueting digital

analitica-web-i-pla-de-marqueting-digital-69110

- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, email Màrqueting
- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals

- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web
- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals
- Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit
- Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos
- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient
- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes Online i el seu posterior impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web

mes...

1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap
4. El Pla de Màrqueting Digital
• Auditoria
• Estudi de la competència
• Anàlisi DAFO
• Anàlisi de l'Audiència
• Fixar Objectius: SMART goals i KPI
• Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
• Fixar un calendari d'implementació
• Fixar un pressupost
• Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

Prova teòrica objectiva de tipus test de 20 preguntes amb resposta múltiple, i només una correcta.

Prova pràctica: lliurament final i defensa del projecte realitzat al llarg del curs.

Assistència i Aprofitament Aprofitament

ENTITATS
SUBVENCIONADORESConsorci.pngSPEE.png
566

VALORACIÓ DEL CURS

8,95

NOMBRE D'ALUMNES FORMATS

166
Descarrega la informació del curs aqui.